\
Article
April 30, 2023

Commit is featured as a Tier-1 Vendor in 3 emergent fields at the STKI annual rankings

Read the full interviewDownload Now

דו"ח STKI: בית התכנה Commit מדורג כספק Tier 1 בישראל במספר קטגוריות מובילות


הדו"ח השנתי של חברת המחקר הישראלית STKI לשנת 2021, מציב את בית התוכנה  Commit בקטגוריות המובילות (Tier 1) בשלושת תחומים:DevOps & Infrastructure Automation Cloud Projects, Software Integration of Cloud Middleware, SOA & BPM, ו-IoT Projects. כמו-כן, החברה הוצבה בקטגוריה השנייה (Tier2) ב-12 תחומים, כולל שירותים בענן, דאטה, ותשתית תקשורת.

לפי הדו"ח של STKI ספקי Tier 1 הינם הספקים הגדולים ביותר או המובילים בתחומם, ובעלי נפח פעילות גדול באותה קטגוריה. הספקים נבחרים על סמך שלושה קריטריונים עיקריים: ניסיון בקרב ארגוני אנטרפרייז – מספר לקוחות ונתח שוק מוערך. הערכת ה- Mind Share  של הספק באותה הקטגוריה, כלומר עד כמה ארגונים מדרגים ותופסים את הספק כמוביל בתחומו; והערכת נפח פעילות הגבוה ביותר בשוק בקטגוריה הספציפית, קרי מספר פרויקטים, כמות כ"א בתחום, הערכת כמות הלקוחות, בדגש על חדשים בשנה האחרונה ועוד.

עידן פיינגולד, מנכ"ל Commit "אנו שמחים לראות כי הלקוחות, כמו גם חברות המחקר, מדרגים את הקבוצה כמובילה בתחומים מובהקים כמו אוטומציה והטמעה בענן ויישומי IoT. החברה מראה גידול של עשרות אחוזים כל שנה בהיקפי הפעילות שלה ומוסיפה תחומי פעילות ולקוחות. אני סמוך ובטוח שגם בסיום שנת 2021, ולמרות משבר הקורונה, נמשיך לגדול ולהוביל."

הפעילות שזיכתה את Commit בדירוג Tier1

פרויקטים של אוטומציה של תשתית ו-DevOps בענן: Commit מספקת ללקוחותיה פתרונות יצירתיים לייעול תהליכים ותשתיות בענן, כגון תהליכי CI/CD (Continuous Integration/Continuous Development), בדיקות קבועות, ועוד. בשנים האחרונות, החברה השלימה פרויקטים רבים מסוג זה.

אינטגרציה של תוכנה מסוג Middleware, של ארכיטקטורה מוכוונת-שירותים ושל תהליכים לניהול תהליכים עסקיים (BPM) בענן: החברה הובילה תהליכים רבים של אינטגרציה בענן עבור לקוחותיה, משלב התכנון הרעיוני ועד לביצוע הסופי. הדבר כלל הבנה לעומק של הצרכים העסקיים של הלקוחות, בניית ארכיטקטורה מתאימה לצרכיהם וכן התקנת תוכנות שמסייעות לתקשורת או לקישוריות בין רכיבים ויישומים של מערכותיהם.

פרויקטי פיתוח בתחום ה-IoT: החברה מספקת שירותי פיתוח בתחום מקצה לקצה, החל משלב התכנון דרך שלב הפיתוח ועד לשלב הייצור. במהלך השנים האחרונות ביצעה Commit עשרות פרויקטים בתחום.