\
Article
April 30, 2023

Commit's Rosh Hashanah event on People and Computers

Read the full interviewDownload Now

כיצד חגגו ניו רליק, מוברסט, סופרסמארט, וריפון וקומיט את ראש השנה?

מאת דיילי ציפי 13 בספטמבר 2021, 14:14

ראש השנה ופתיחתה של שנה עברית חדשה הם סיבה למסיבה. בחברות ההיי-טק נאלצו להגמיש מעט את אופי החגיגות אבל לא ויתרו על הרשמת הכוסית המסורתית, החגיגות והצ'ופרים. דיילי ציפי אספה עבורכם כמה דוגמאות:

ניו רליק (New Relic), אשר לה פלטפורמת תצפית אפליקטיבית-תשתיתית מבוססת ענן, חגגה השנה את ראש השנה באירוע הרמת כוסית וירטואלית, זאת לאור העלייה הנוכחית בתחלואה.

ב-מוברסט (Moburst) הישראלית, העוסקת בשיווק דיגיטלי לאפליקציות הגדולות בעולם, ערכו הרמת כוסית בזום בהשתתפות עובדי החברה מישראל, ארה"ב ולונדון, כל עובד קיבל משלוח שכלל שוקולד ובקבוק יין. במסגרת הרמת הכוסית הוצגה פרזנטציה, המתארת את גדילת החברה בשנה האחרונה, הן מבחינה עסקית והן מבחינת כמות העובדים והתרחבות המחלקות והשירותים בחברה.

סופרסמארט (Supersmart), שפיתחה טכנולוגיה החוסכת ללקוח ברשתות את ההמתנה בקופה, חגגה את ראש השנה בהרמת כוסית (נוסח קורונה) לכל עובדי המשרד. בנוסף, כל עובדיה קיבלו Buyme, למימוש במגוון תחומים, ופינוקים נוספים.

וב-וריפון (Verifone) – חברת הטכנולוגיה הגלובלית המתמחה בתחום פתרונות התשלום, ואשר מעסיקה כ-370 עובדים ופועלת בכ-150 מדינות ברחבי העולם – חגגו את ראש השנה עם הרמת כוסית וירטואלית לכלל החברה, ובנוסף יערכו הרמות כוסית מחלקתיות הכוללות כיבוד עשיר, פינוקים ומתנות אישיות לכל עובד, כל זאת בכדי שעובדי החברה יזכו לאווירת החג.

גם ב-קומיט (COMMIT) – המעסיקה מעל 550 עובדים ומציעה שירותי פיתוח מקצה לקצה באמצעות תוכנות ופלטפורמות IoT – חגגו את ראש השנה באירוע וירטואלי, זאת בעקבות כך שהחברה ביטלה את האירוע ההמוני שנקבע עבור העובדים בעקבות עליית התחלואה בארץ. באירוע החליפי פעילות בנושא "איזה סרט?" –  משחק זיהוי סרטים בזום; פעילות מקורית תחרותית ומוזיקלית בהנחיית רועי גוראי שחקן ודיג'יי; ובנוסף, עובדי החברה קיבלו שלל אפשרויות ממגוון תחומים לבחירת מתנה עבור ביתם לחג, ביניהם: מארזי גיימינג הכוללים כסאות וקונסולות שונות, סירים, מיקסרים ועוד.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, וחזרה עם תמונות


סופרסמארט מציינת את ראש השנה. צילום: יח"צ
סופרסמארט מציינת את ראש השנה. צילום: יח"צ

חגיגות ראש השנה ב-וריפון. צילום: יח"צ
חגיגות ראש השנה ב-וריפון. צילום: יח"צ

חוגגים בזום ב-קומיט. צילום מסך: יח"צ
חוגגים בזום ב-קומיט. צילום מסך: יח"צ