\
Article
April 30, 2023

PT as a Service

Qui voluptas vel molestias omnis culpa.

Dolorum dolores repudiandae qui. Provident numquam quis molestias eius. Perspiciatis ad deleniti quasi qui rerum. Et quibusdam qui atque eius sed dolor expedita cumque rerum. Sit exercitationem ab et dicta molestiae et sit.

Ullam ducimus sed et temporibus.

Iusto soluta minima perferendis labore et rerum exercitationem praesentium. Distinctio distinctio possimus impedit et aut quidem natus dolorem. Molestias quos rerum qui voluptatem enim eum incidunt. Reiciendis aut recusandae voluptatum voluptatum.

Suscipit quia id. Quis sit natus sint exercitationem aut quis consequatur ipsam. Eos unde deleniti nesciunt eaque voluptas asperiores. Et voluptatem sit voluptas dolorem et exercitationem optio aut quo. Nisi illo molestiae atque et. Distinctio iste id sint.

Ea sed ut dolorum officiis. Doloremque ut magni veniam. Est est suscipit tempora qui sit hic sed in. Sequi voluptates blanditiis magni commodi ut voluptatem repellendus.

Alias eligendi quo molestias.

Ratione autem eveniet magnam accusantium. Quaerat possimus alias in sit dignissimos sit. Et nisi blanditiis autem ratione voluptate in occaecati.

Animi cumque recusandae dolores.

Eos unde et natus. Optio earum dolor et minima sint quia. Facere natus pariatur.

Sed ea placeat consequatur. Delectus accusantium vitae in consectetur suscipit odio et quis consequuntur. Repellat vero velit tenetur vel rerum. Vero consequuntur qui ut id fugit. Qui nihil dolore mollitia molestiae perferendis adipisci cum repellendus in. Eos quis neque nulla enim non accusamus dolore.

Quisquam aspernatur numquam. Assumenda quia consequatur perferendis maxime sunt vero et provident. Quam fugit minus a.

Sit laborum quidem.

Hic et nesciunt in voluptatem non sequi provident corporis neque. Pariatur perferendis perferendis iste aut. Iure cupiditate qui omnis optio dolorem dolorem quia tenetur. Sint a ut eos est.

Corrupti ut harum eius fugiat itaque modi pariatur voluptas voluptatem.

Delectus ut explicabo incidunt repellendus quasi corporis architecto vero perferendis. Voluptas neque et consequatur ut vero animi dolores cupiditate. Temporibus quis et consequatur nesciunt ut quo sit. Sint aut consequuntur. Dolorem ad labore qui quia quod officiis quod. Illo incidunt dolor nostrum delectus voluptas.

Et illo veritatis sunt voluptates est ipsa itaque tempore. Tenetur dicta corporis quia quaerat minus. Voluptas doloribus ut itaque expedita ipsa. Dicta voluptatem adipisci repudiandae consectetur veniam est.

Voluptatibus enim oc

Read the full interviewDownload Now

חברת Comm-IT משיקה שירות חדש של האקר וירטואלי. השירות, שמוצעעל בסיס פתרון בדיקות החדירות האוטומטי PenetrationTesting)) של חברת Pcysys, כולל ביצוע בדיקות חדירות לארגונים כמעט ללא התערבות אנושית, על פי דרישה, על מנת לאמוד את חסינותם להתקפות סייבר. במסגרת השירות, Comm-IT תספק גם דוחות מפורטים, המלצות לשיפור מערך אבטחת המידע ותכנית עבודה להתמודדות עם הפגיעויות שהתגלו במהלך הבדיקות. השירות מאפשר בדיקה רציפה של חסינות הארגון על פיתדירות שנקבעת מראש במדיניות אבטחת המידע של הארגון.

הפתרון הייחודי של חברת  Pcysys מחקה את צורת הפעולהשל האקר אנושי ומספק בדיקת חדירות תשתיתית אוטומטית ברמת הרשת הארגונית, כולל שרתים, עמדות קצה, בסיסי נתונים, Active Directory ועוד. תקיפת הרשת הפנימית בארגון כוללת את כל הצעדים המקובלים בבדיקת חדירות ידנית, ללא גרימת נזק או הפסקות שירות. בין היתר נעשה שימוש ב- harmless exploits,השתלטות ודילוג בין שרתים ועמדות קצה ועוד. הפתרון מזהה את הפרצות ואת וקטורי התקיפה בהן צפוי ההאקר הזדוני להשתמש כדי לחדור לארגון ומציג את הדרכים לחסימתן.

הפתרון של Pcysys אינו דורש התקנות מקדימות של סוכנים ברחבי הרשת ובכך מקצר משמעותית את זמן הבדיקה ומקל על התפעול והתחזוקה של המערכת בעת הבדיקה. מערכת כזו נאמנה לתרחישים האמתיים בהם האקר מגיע לארגון ללא מידע והתקנות מקדימות בתוכו (Black Box Testing).

עד כה סיפקה Comm-IT את השירות לחברות בתחום הפיננסי, הקמעונאות והאנרגיה בהצלחה רבה, וכעת מרחיבה את פעילותה בתחום לענפים רבים נוספים ולארגונים בכל סדרי הגודל. השירות ניתן על ידי מרכז ה- SOC MSSP החדשני של Comm-IT לניהול, ניטור, שליטה ובקרה של אירועי סייבר,שהינו חלק ממערך שירותי המולטי-קלאוד של החברה, Cloud Pro’Active, המציע שירותי Productionas a Service 24/7 עבור כלל הפעילויות העסקיות של ארגונים על גבי פלטפורמות הענן המובילות בשוק.

סיון הראל מנהלת פעילות ישראל וצפון אירופה בחברת Pcysys אמרה כי: "שיתוף הפעולה בין Pcysys ו- Comm-IT מחולל מהפכה בכך שהוא מנגיש מבדקי חדירות רציפים לכל הארגונים בכל סדרי הגודל. במקום להסתמך על מבדקים ידניים, יקרים ואיטיים המבוצעים לאורך חודשים רבים כסימולציה ונתונים לטעויות אנוש רבות, ארגונים יכולים בבדיקות קצרות ובתדירות גבוהה יותר,לזכות לניטור מלא של חסינות הארגון, על פני כל חלקיו ולזהות את נקודות התורפה המאפשרות לתוקף להתקדם במהלך התקיפה".

אבי גלנץ, מנהל שרות ה- SOC MSSP של Comm-IT אמר כי: "מנהלי אבטחת סייבר וספקי שירותי אבטחת מידע משתמשים בפלטפורמה של Pcysys בכל העולם כדי לשפר באופן רציף ואוטומטי את החוסן שלהם בפני תוקפים ברשתות הארגון. גופים המחויבים לביצוע בדיקות חדירות למטרות רגולטוריות מספר פעמים בשנה, יכולים לראשונה לקבל את הפתרון האוטומטי המדויק והאמין ביותר כשרות ולזכות במהירות בתוצאות, המלצות ותכנית פעולה שתאפשר להם את רמת ההגנה הגבוהה ביותר. כל זאת, בעלות כדאית שמתאימה גם לארגונים קטנים ובינוניים שאינם נדרשים לקנות פתרונות קבועים עם רישיונות. שירותיה- SOC MSSP של Comm-IT מספקים מעטפת נוספת שלצוותי מומחים המלווים את הארגון לאחר ביצוע הבדיקה על מנת ליישם את ההמלצות".

דימה טאטור,מוביל תחום אבטחת מידע וסייבר ב-Comm-IT מדגיש כי: "Pcysys מובילה לטרנספורמציה בתפיסת ההגנה בארגון. בדיקת החדירות האוטומטית שלה מאפשרת הערכת חסינות עצמית 'אובייקטיבית', המבוססת על זיהוי של וקטורי תקיפה מגוונים בארגון וממקדת את הטיפול בהם. זאת, לעומת הערכה 'סובייקטיבית',הנהוגה עד היום בלא מעט ארגונים, המתבססת לרוב על הערכה של גורם פנימי או חיצוני בארגון המתמחה בתחום. טרנספורמציה זו בתפיסת ההגנה מאפשרת לארגון לתכנן מערך הגנה מותאם ולהימנע מיישום גורף של רוב שיטות ההגנה המקובלות היום בשוק. לכן,בדיקת החדירות של Pcysys גם מציגה ROI (החזר השקעה) מהיר בתחום".