\
Article
April 30, 2023

Special article about Commit on Maariv

Read the full interviewDownload Now

חברת Commit הישראלית: "מתמחים בהפיכת חזון טכנולוגי למוצרים איכותיים"

החברה מציעה פתרונות טכנולוגיים חדשניים מקצה לקצה על ידי פיתוח תוכנות מותאמות אישית עבור לקוחות המעוניינים לבנות את המוצר הבא שלהם

ליאור נוביק 23/09/2021 08:27

       
חברת סטארט אפ

חברת סטארט אפ (צילום: Shutterstock)

חברת COMMIT הישראלית נותנת מענה וסיוע מקיף לסטארטאפים ויזמים, החל מהקטנים ועד לחברות גדולות ופרויקטים בכל סדרי הגודל. החברה מציעה פתרונות טכנולוגיים חדשניים מקצה לקצה על ידי פיתוח תוכנות מותאמות אישית ופלטפורמות IoT עבור לקוחות המעוניינים לבנות את המוצר הבא שלהם.

"אנו מתמחים בטכנולוגיות ויישומים מתקדמים עם מתודולוגיות ייעודיות בתחום התוכנה SaaS IoT, Data, Cloud, Cyber ועוד", נמסר מהחברה, שפועלת "כמרכז חדשנות וכזרוע הפיתוח והמצוינות עבור הלקוחות ומסייעת בהפיכת חזון הטכנולוגיה של הלקוחות למוצרים איכותיים, תוך הפחתת עלויות, שליטה מלאה בלוח הזמנים ושיפור זמן הייצור לשוק".

עוד נמסר כי מומחי החברה, המגיעים ממגוון דיסציפלינות, מאפשרים להוציא לפועל פרויקטים בתחומיים המשלבים תשתיות וענן דרך השכבות האפליקטיביות של SaaS ועד ל־ IoT ול־ Device עצמו. "פרויקטים אלו מביאים לידי ביטוי את עוצמת החברה, משום שהם דורשים מספר רב של אנשי מקצוע, החל ממנהלי מוצר, דרך מומחי UX ו־UI וכלה בארכיטקטים של תוכנה, מפתחים, אנשי דאטה, ענן, QA, DevOps", הדגישו.

מאז הקמתה COMMIT הובילה קרוב ל־1,200 פרויקטים של מחשוב ופיתוח עבור יותר מ־1,000 ארגונים בישראל ובעולם, והייתה שותפה בקידום הטכנולוגיות החדשניות ביותר שראו אור בשנים האחרונות, עבור חברות כמו Maytronics, Sapiens, Unitronics, Watergen ועוד.

COMMIT היא חברת שירותי טכנולוגיה עולמית עם משרדים בניו יורק, ישראל ואירופה. החברה הוקמה בשנת 2005 ומונה כ־500 מומחי חדשנות רב־תחומית המשרתים מגוון רחב של חברות, החל מסטארטאפים קטנים ועד חברות מוצר וארגונים גדולים - לכל סוגי הפרויקטים בעולמות התוכנה ולארגונים בכל סדרי הגודל.