\
Article
April 30, 2023

Tzahi Barnea appointed Cloud Sales Director &Biz dev on Walla!

Read the full interviewDownload Now

חברת Cloud Valley מבית Commit הודיעה על מיניו של צחי ברנע לתפקיד פיתוח עסקי ומנהל מכירות ענן Azura. צחי מביא עימו ניסיון של 15 שנה בניהול צוותי מכירות, Biz Dev ו- Go to Market, ומיומנויות טכנולוגיות, בעיקר בתחום אבטחת מידע וענן. צחי בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה הפתוחה ובשנים האחרונות עבד במספר תפקידים ניהוליים וטכנולוגיים בחברות 013 Netvision, XGlobe מבית Taldor ו- YOUCC.

צחי הצטרף לחברת Cloud Valley, המובילה בשירותי ענן מנוהלים לסביבת Microsoft Azure מבית Commit שהוקמה ב- 2005 ומנוהלת על ידי האחים פיינגולד, ומספקת מעטפת שירותי טכנולוגיה כוללים, עם ניסיון של מעל 1,200 פרויקטים שדלוורו בהצלחה ל- 1,000 לקוחותיה בארץ ובעולם.

החברה מונה מעל- 550 מומחים אשר מובילים טכנולוגיות ויישומים מתקדמים בעולמות התוכנה SaaS IoT, Data, Cloud, Cyber, ICT, ועוד, וגאה בצמיחתה וגדילתה החל ממנהלי מוצר, דרך מומחי UX ו- UI וכלה בארכיטקטים של תוכנה, מפתחים, אנשי דאטה, ענן, QA, DevOps ומספקת את כל שירותיה תחת קורת גג אחת - מייעוץ ועד ביצוע.

צחי ברנע, Cloud Sales Director & Biz Dev ב - Cloud Valley מבית Commit: "אני שמח ונרגש להצטרף לצוות הנהדר של Cloud Valley. אני מאמין שפוטנציאל הצמיחה של החברה והיכולת להצמיח את שוויה הם גדולים, בהתחשב ב-DNA הייחודי של עובדי החברה, הטכנולוגיה העמוקה והפריסה הגלובלית של לקוחות החברה.

אני גאה להצטרף ל - Cloud Valley, אשר מספקת מעטפת כוללת ללקוחותיה, תחת האמונה המלאה ב - CUSTOMER CENTRICITY. כחלק ממשפחת Commit, אנחנו מספקים שירותי All-In-One ללקוחות הענן שלנו, עם כל היכולות להצלחת הלקוח בתוך הבית - מהתשתיות והשירותים המנוהלים ועד לסייבר, דאטה, תוכנה ו- SaaS, ואפילו IoT וחומרה. אני מצפה להיות חלק ממשפחת Commit וביחד לקדם את לקוחותינו לשלב הבא".